sobota, 4 maja 2013

1.
Mój pierwszy wpis, jestem zielona w blogowaniu, ale mam nadzieję, że niedługo wkręcę się w ,,te klimaty". :) Jestem piętnastoletnią Eweliną, która od sierpnia zaczęła się odchudzać, schudła 20 kilogramów (choć w ogóle nie musiała się odchudzać), wpadła w pułapkę anoreksji. Jestem wielbicielką kawy, Marilyn Monroe, gotowania i mody.
Pisałam pamiętnik, lecz postanowiłam, połączyć prowadzenie go z moim wielkim marzeniem prowadzenia bloga. Nie liczę na popularność, ani sławę. Poprostu, chcę opisać moje cudowne dni, ocenić zakupy, czy pochwalić się udanym wypiekiem. Czasami wybaczcie mi za ,,gadanie'' tylko i wyłącznie o jedzeniu, o tym jak wiele zjadłam, czy o tym jak spadłam na wadzę. (Jak pisałam mam zaburzenia odżywiania, jestem po hospitalizacji, czuję się już zdrowa, choć moja waga 41,7/165cm na to nie wskazuję tak jak i pojawienie się ,,tej drugiej połowy mnie'', z którą walczę. Jak narazie koniec tej nudy. :)

PS: Chcę, aby ten blog był moją tajemniczą ucieczką od rzeczywistości, być może ktoś z moich rówieśników mnie zrozumie

A'propos muszę to napisać! Wczoraj miałam pierwszego grilla w tym roku, byłam zadowolona, bo zjadłam to na co miałam ochotę oraz po raz pierwszy spotkałam się z Justyną (poznałam ją w szpitalu, też jako anorektyczkę, ale była ona już w całkiem innej fazie leczenia)cudownie spędziłam z nią czas, jakbyśmy znały się od zawsze, Justynka jest moim aniołem stróżem, zawsze gdy mam zły dzień piszę do niej, a ona mnie wspiera, dlatego, że jest już zdrowa i ślicznie wygląda, a jej druga połowa już dawno odeszła. :) Tak jak brzmi nazwa mojego bloga pragę żyć troszkę inaczej!


2 komentarze:

  1. Piszesz prawdziwie...jesteś bardzo szczera i otwarta :)
    Pamiętaj - zawsze będę starała się Tobie pomóc. Możesz na mnie liczyć. Jak masz jakiś problem / wątpliwości, pisz, kiedy tylko czujesz potrzebę! Czy to 11 rano, czy 24 w nocy :)
    PS. Wiem że dasz radę! Pokonasz drugą połowę siebie, tak jak ja to zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno dasz radę ;) Będę codziennie odwiedzać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń