piątek, 10 maja 2013

8.
Błyskawiczne płatki ryżowe na mleku z dodatkiem mleka skondensowanego.





 
Chcę zmienić swoje życie, doprowadzić do lepszego stanu, bloga, bo mam pomysł, ale nie mam lepszego obiektywu. :)
Wczorajsza sprzeczka z mamą dała mi sporo do myślenia, jestem za bardzo egoistyczna i ,,perfekcyjna''. Zwracam uwagę babci, bo coś nie tak zrobiła, Milenie też, ponieważ pragnę ,aby stała się dziewczyną, a nie chłopczycą, z tatą za to często się kłócę- nie umiem ustąpić, zawsze chcę postawić na swoim. Życie przecież nie jest od bezustannego krytykowania, pomyślałam, że nie jestem gestapo, który ciągle kontroluje ludzi. Powinnam być wdzięczna Bogu, że żyje, wychodzę z anoreksji, mam cudowną rodzinę, która mi pomaga i kocha mnie, gdy nie zmienie się zostane sama, samotna, a nikt nie chce być samotnym człowiekiem...  Moje motto na dzisiejszy dzień: ,,Żyj i daj żyć innym''...
Gdybym miała więcej czasu napisałabym więcej, ale powinnam zbierać się do szkoły, co prawda mam na 12.30, lecz droga do szkoły spacerkiem zajmuje mi około 17 minut.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz